Конкурс комп’ютерних знавців.
Мета конкурсу:
- закріплення знань гуртківців з будови та
призначенні кожного пристрою комп’ютера в цікавій формі, в процесі гри,
змаганні; - формування навиків безпечної поведінки
під час занять в комп’ютерному класі; - виховання незаздрісних, дружніх
стосунків між вихованцями; заохочення дітей до занять на
комп’ютерному гуртку. Тип заняття: заняття-вікторина. Обладнання: роздруковані різноманітні, в тому числі і веселі кросворди по темі, олівці, гумка.
Хід
конкурсу. 1.
Організаційні питання. 2.
Вступ. «Про все…» розповідає керівник
гуртка (повторення вивченого матеріалу).
3.
Конкурс: «Хто краще знає правила безпеки
при роботі в комп’ютерному класі» .
(Лови помилку) 4.
Конкурс-кросворд «Будова комп’ютера».
5.
Підводимо підсумки. «Кращий гуртківець».
2. - Діти, перед тим, як почати змагання, послухайте кодекс честі на змаганні: 1.
Слухати уважно вчителя!
2.
Не давати відповіді криком, а піднімати руку!
3.
Не сваритися!
4.
Не ображатися і не заздрити переможцю, а
на наступний раз краще підготуватись і теж стати переможцем!
(Повторення
вивченого «Будова комп’ютера»)
3.
- Діти, ви на
гуртку за півроку багато дізналися про інформацію, комп’ютери. Сьогодні наше
змагання покаже, як ви оволоділи цими знаннями.
Одним з важливих
питань при роботі за комп’ютером залишається вміння дотримуватись вами техніки
безпеки. Ось послухайте корисні поради і дайте відповідь, так це чи ні.
(Кожен гуртківець
отримує «корисну пораду» і повинен дати відповідь так це, чи ні.)
Корисні поради. (матеріал із газети «Інформатика»)
Якщо ти стоять втомився
За дверима
кабінету,
Бий у двері і
штовхайся,
Залітай у клас
хутчіш,
На столах усе
розкидай, Натискай мерщій
на кнопки.
Шанс лови, бо,
може завтра
Кабінету вже не
буде.
А коли забіг до класу,
Хай учитель щось
волає,
Перевір усі
роз’єми,
Доторкнись до
монітора,
Покрути
клавіатуру
І поклацай, бо
не можна
Працювати без
перевірки.
Поклади на стіл свій зошит,
Ручку, книжку і
… портфеля,
Ну, чого йому
стояти
Так самотньо на
підлозі… А дістанеш
пиріжечка –
Їж спокійно, не
ховайся
Крихти всі в
клавіатуру Потихесеньку
запхни.
Пощастить, і ти
побачиш
Безкоштовно
феєрверк.
Якщо друг твій на перерві Благородним був
піратом,
Замочив одежу й
руки,
Ти його не
зупиняй.
Хай сідає за
комп’ютер,
Якщо вдарить
його струмом –
Смійся голосно і
дзвінко,
Хай не думає
бідаха,
Що тебе він
засмутив.
Якщо ти прийшов до класу,
Де комп’ютерів
багато,
Ти дивись не
розгубися –
Носом зразу в
монітор,
І дивись у нього
пильно,
Поки очі
повилазять,
Щоб учитель знав
напевно,
Що старанний
учень ти.
Якщо раптом щось зламалось,
Не гукай на
допомогу.
Ти – людина
самостійна,
Можеш впоратись
і сам…
Бий добряче по
всіх кнопках,
Встань, під
стіл, залізь, шукай!
4. - Діти, ви добре знаєте техніку безпеки в
комп’ютерному класі, але ви повинні навчитися постійної дотримуватись її. Це
збереже вам життя!
- А тепер
наступний конкурс-кросворд «Будова комп’ютера». Перший етап – тренувальний. Ви
вчитеся відгадувати кросворди.
(Керівник
зачитує питання, діти відгадують. Робота по 2-є.)
- Діти,
познайомтеся з кросвордами, які зробили старші гуртківці. Як тільки ви
навчитеся користуватися текстовим процесором, ви теж придумаєте свій кросворд.
(Перегляд
дитячих кросвордів, спільне відгадування їх.)
- Наступний етап
- кожен отримує кросворд і відгадує його.
(Діти відгадують кросворд.)
5.
Підведення підсумків. Відзначення і
нагородження кращих.
|